marți, 18 septembrie 2007

Feelings

Draga iubire,

Totul parea atat de frumos atunci cand eu eram departe si nu vedeam situatia cu ochii mei. Din pacate, a inceput inevitabil scoala. Asa a tu, bineinteles, ai facut cunostinta cu o tona de lume noua, printre care, inevitabil, se afla si persoana X. Desi pe persoana X o stiai oarecum de dinainte, nu pot crede ca de asta sunteti acum asa de apropiati. Ceva s-a intamplat in ultimele doua ziel. M-ai dezamagit profund. T-ea corupt si pe tine prostia aia de spirit al liceului nostru. Nu-miplace sa scriu prostiilea astaea de randuri, dar am facut un pact, si, desi am promis si ti-am promis ca nu mai vorbesc cu tine niciodata daca te vad cu persoana X, azi, nu prea ti-a pasat, si te-ai fluturat cu ea prin public cu foarte multa nonsalanta.
Am suferit. corect. Am avut si de ce. Dar, a naibii sa fiu dak nu tineam in prostie la tine omule. Imi pare rau. poate ca n-a fost sa fie. Poate a fost vina mea. Tu acuma o sa pleci oricum, si situatia o sa ramana asa pana te intorci, cand probabil persoana X isi va fi gasit deja alta victima. Poate ca la un moment dat o sa ne reintalnitm. Peste multi multi ani. Chiar daka impartim aceiasi prieteni, acelasi liceu si aceleasi locuri de chill, probabil ca n-o sa ne mai vedem prea curand. O sa aiba grija programul de la scoala si persoana X de asta. Pana cand o sa ne revedem, iti spun adio.

Cu dragoste, [multa dragoste]
Eu.
XXX

P.S. Daca vreodata o sa simti nevoia sa vorbesti cu mine, am aceleasi numere de telefon, aceeasi scoala, aceiasi prieteni, aceeasi clasa si aceeasi adresa de mess.

Niciun comentariu: