sâmbătă, 1 noiembrie 2008

impresii...

imi e dor de vara.de knd a inceput scoala numai prostii fac.sau cel putin asa mi se pare. de vreo 3 saptamani incoace am inceput sa imi fac ordine in viata. desi eu inca stiu mai multe despre problemele oamenilor decat stiu ei insisi, ma simt bine...mi se pare si mie in sfarit k am prieteni.desi uneori ma saturi si mi se face dor de vremurile bune de demult..dintr-a 8a knd kiar puteam sa spun k am prieteni adevarati fara sa ma simt ciudat. prietenii aia adevarat ink ii mai am. si nu s-au schimbat. au ramas la fel de adevarati k intotdeauna. doar k aqma am un sentiment constant de dor de ei :)
ce sa va mai spun...pt aproape o luna kiar am crezut k am uitata de vara. eram q toni. parea ok. ma rog. nu era. aqma...m-am obisnuit cu ideea k probabil kiar nu am ce sa fac in privinta lui.trebuie sa astept sa-mi treak de la sine. am un fratior [dragos] am un best friend [vanghi]..mai am vreo 2 best freinds [gogo si iuli..luv u ppl :x] si am bratarile unui tip :)...deja celebru la noi in clasa desi nu imi explik de ce...:-? m rog.
azi am avut primul meu concurs de mate in deplasare din cariera mea de liceeana. am fost la galati. am faqt q totii incredibil de prost. m rog. nu asta e important. atmosfera a fost altfel dekt la concursurile din gimnaziu. lipsea ceva. sau cineva. lipseste diriga. am ramas fara punctul central al eforturilor noastre. am ramas fara drectie. nu mai exista nimeni care sa se ocupe de noi, nimeni care sa ne indrume, nimeni care sa ne faca sa vrem sa dam ce e mai bun din noi. de sever ni se rupe. munte tokmai nea abandonat. doamne kt de dor o sami fie de el.
mi-am gasit o noua ocupatie... se numeste Vampire Knight. il am de la dan [esti cel mai tare omule]. e ft bun pt k imi distrage atentia de la lucrurile insipide ale banalului de zi cu zi si de la problemele mele proprii si personale.
abea astept exacrsia. galatiu a fost un fel de preludiu. cel putin pt noi fetele. e ft tare sa fii cu prietenii undeva fara stresul concursului de a 2a zi.
in concluzie...fericirea mea kre a inceput prin iarna lu a8a knd mia trecut depresia...a incetat knd a inceput clasa a9a...sau putin inainte...imi vreau viata si vara inapoi...
schimbari...imi este frica de ele..si totusi, ma prestez la ele in fiekre zi.... as vrea sa evadez. sa nu fie nevoie sa ma adaptez la realitate. sa se adapteze ea dupa mine... ce usor ar fi...dar asta e deja fantasticul ala nenorocit de la romana...

sper sa fim ok.si sper sa trec clasa.pana atunci...imi iubesc prietenii :)

Un comentariu:

curca.euforica spunea...

pnm...

dc a tb sa mergi la concursu asta d mate?:((

aveam atat d multa nevoie d tn aseara...:|...