sâmbătă, 1 noiembrie 2008

si tot vina mea e??

03.08.2008

vanghi: ma tu cand vezi un cuplu iti dai seama dc este o relatie de durata sau o una scurta

vanghi: intre ei

vanghi: ?

eu: oarecum

eu: de ce?

eu:

vanghi: tu la mine si adela cum zici ca e

vanghi: ?

eu: sincer nu vam mai vazut de mult impreuna

eu: dr oricum as fi zis k o sa dureze

eu:

vanghi: bine azi am fost la patinoar cu clasa si noi doi evitam sa ne vb

vanghi: deci acuma ce zici

vanghi: ?

eu: patinoar?

vanghi: artificial la orasul copiilor

vanghi: dar mai erau 2 cupluri cu noi

vanghi: si intre ei si noi era o mare diferenta

vanghi: deci nu stiu ori este ea f ,f sup pe mine ori nu a fost sa dureze?

eu: vb q ea

vanghi: nu am ce

eu: mda

eu: deci asta kiar e o pb

vanghi: cam asa

eu:

eu: dak va despartiti dupa o luna jumate va bat pe amandoi frate

vanghi: dc?

eu: pai nu vreau sa fiti prosti]

vanghi: ma dc ea nu mai vrea asta e

vanghi: n-am ce sa fc

eu: ea nu mai vrea sau tu nu mai vrei?

vanghi: pai ultimele 2 dati cand ne-am vz a fost cu clasa si nici sa ne tinem de mana nu vroia dar aminte altele

vanghi: +

eu:

eu: knd am vb eu q ea parea ft fericita si asa

vanghi: de 2-3 sapt cand o invit undeva zice ca nu poate

vanghi: a si faza

vanghi: cica eu:esti ocupata azi?

vanghi: adela:aproximativ

vanghi: eu:ca azi mere clasa la patinoar

vanghi: si dc vi si tu

vanghi: la care de odata nu mai este ocupata si poate veni

eu:

vanghi: deci ia zi o parere sincera

vanghi: ?

eu: parerea mea sincera e k nar tb sa ma bag

eu: nush pana mea pote kiar are treaba

eu: knd am vb q ea aq vro 2 zile parea super fericita de voi si asa

vanghi: nu stiu ce a intervenit dar azi a fost super distanta

vanghi: asa

vanghi: deci

vanghi: un copil de 7 ani

vanghi: vede cele 2 cupluri cu noi in grup ca se saruta

vanghi: si intreba dar dc doar 2 din 3 se saruta

vanghi: ca voi doi nu sunteti inpreuna

vanghi: *impreuna

vanghi: la faza aia liniste totala

vanghi: deci momentan e nasol

eu:

vanghi: sa vd cum o rezolv

04.08.2008

eu: ce mai face adela?

vanghi: de unde sa stiu eu

eu: duf

eu: nai mnai vb q ea?

vanghi: nu

vanghi: ce sa mai vb

eu: suno si intreabo ce mai face

eu: spunei k tie dor naibii de ea

vanghi: rapunsurile ei la intrebare asta e

vanghi: nimik

vanghi: nu cont

vanghi: sau nu pot sa spun

vanghi: .....ii spun ca mie dor de ea , ea spune aham sau spune si mie

vanghi: si cam atat

eu: nashpa

vanghi: dap

05.08.2008

vanghi: super tare

vanghi: oricum tu ce faci azi

vanghi: ?

eu: m vad q alex si q sabi

eu: tu vezite q adela

vanghi: nu prea cred

06.08.2008

eu: o sa ma mai gandesk dak iti zik dupa ce se rezolva situatia q adela [adik dupa ce va impakti]

eu:

eu: dar o sa ma mai gandesc nu inseamna k o sati si zik

vanghi: pai nu cred ca ma mai inpac

vanghi:

eu: oooh

eu: imi vine sa vbesc cu ciobi

eu: poate va impaca el

eu: c ma oftik k suntem in pom

vanghi: tocmai am vb

vanghi: tocmai am vb cu el

eu: iai zis de faza q adela?

eu:

vanghi: dap

eu:

eu: hai mah

vanghi: ce

vanghi: ?

eu: nu pot sa cred k tu vbesti serios knd vrei sa te desparti de ea

vanghi: mai

vanghi: dc nu ma vd cu ea

vanghi: si cand ma vd nu suntem nu aratam ca un cuplu

eu: mai tii la ea?

vanghi: nu cred

vanghi: ca priten

eu: stii k ma dau q kpu de birou in mom asta

vanghi: dc

vanghi: ?

eu: au

eu: asa gata

eu: k esti fraier

vanghi: credema

vanghi: nu sunt

07.08.2008

eu: nici mie

eu: mia zis adela k vatzi desp

vanghi: aham

vanghi: deci sti

vanghi: e sup?

eu: nush

eu: nu prea pare sup

vanghi: cine

vanghi: darius

vanghi: ?

eu: dap

eu: are insolatie tiam zis

vanghi: eu vb de adela

eu: nu

eu: adela nu pare suparata

vanghi: aham

vanghi: mai devreme mam inbatat

vanghi: de nervi

eu: de nervi de ce?

vanghi: ca nu stiam cum sai jic

vanghi: sa ne desp

vanghi: lu adela

vanghi: sti cum e

eu: de fapt...nu stiu qm e

eu: nu mam desp niciodata de o tipa

vanghi: de un baiat

vanghi: acelasi lucru

eu: voi reactionati altfel

vanghi: zici tu

eu: zik eu

Niciun comentariu: