sâmbătă, 13 septembrie 2008

vara asta...

azi e 13 septembrie.azi se fac 2 luni. 2 luni de cand am fost cea mai fericita persoana de pe pamantu asta.si totusi... imi mai aduc aminte si acum totate discutiile si toate momentele petrecute impreuna. nu credeam k dupa 2 luni o sa fiu asa :)


ma rog.vara asta a rulat din toate punctele de vedere. Am avut tot ce mi-am putut dori la un moment dat :). apoi ai aparut tu in viata mea si mi-am ridicat standardele prea sus.n-am putu sa te ajung, desi, pentru un moment, pareai asa de aproape...


am prieteni.prieteni buni :) o am p alexutza.p biscuite.cei doi copii frumosi ai mei care m-au paraist.pe gogo.pe vanghi... multi :) n-am crezut niciodata k o sa am atatia prieteni [sper eu] adevarati.


cineva inteligent zicea ca viata e facuta din momente.iar vara asta a fost plina de momente abs spuerbe.din kirshna de dupa teze...de la tara cand urlam la telefon la ornella de bucurie ca am ramas amandoua in vianu :)...din tabara...cand dormeam 6 intr-un pat sau cand fugaream ursu cu lanterna [sau cand muream de frig si tu am tineai in brate]....din bucuresti...de la baschet din studentesc...de la bran cu fetele cand ne clacsonau camionagii...si cand stateam pana la 4 dimineata sa jucam carti...si ne fceam praf...si am mers sa vedem englezii de la frensi din tabara...de la paris pe ploaie...din sibiu cu rochia...:) din krishna cu fetel...din london cand am dat peste baieti si eu mam ascuns dupa un perete...:) ziua lu consuela...knd am dormit la alex si ne uitam la poze dintr-a 5a...de cand am mers q ami la bran si neam imbatat din prima seara...:)


in fine...poaimaine e luni si incepe scoala....o sa fie la fel de frumos si de acum incolo....o sa am multi cunoscuti si prieteni...:) o sa fie dragutz sper...desi o sa-mi lipseasca momentele q ornella si ami din baie...q consuela de la usile maro cand chiuleam impreuna :-<. sa-mi fie dor de multe chestii din vara asta...dar mai sunt 9 luni si vine vara viitoare...am timp sa fac loc pt alte amintiri pana atunci :)

lve u all....alex ami roby ornella consuela saby sandra vali iulian gogoasa tanase darius vanghi osi :)) >:D< mersi ca miati facut vara asta mai frumoasa...mersi pt tot :)

Niciun comentariu: