duminică, 5 octombrie 2008

baaaaaaah :))

bah a inceput scoala :)) bah si e nashpa :))...avem numai profi idioti [te urasc ornella de ce ai profi mai misto k mine] :)) [si va urasc copii de la g kre faceti q profa de romana] :)).si avem teme la mate.muuuulte teme la mate.la info sunt bata :)) [ma pus p mine toni sa merg la avansati] :))...bah si am o oaie in clasa :)).. si alexandra e q varu :)) si eu ma inteleg bine q ilinca \:d/ si...umm...si manz e tare :)) si profu de logica e abs genial :)) si profa de bio :))


ah si dak iese ornella miss vianu sunt cea mai fericita :))...umm...si cretzomanu kiar e dragutz :)) si...sa mutat tudor inapoi...dar baaaah a incepus scoala si e nashpaaa :))...umm..ah da :)) jack :)) am poezii din locu ala .am zis "da" in fata unui ofiter de stare civila in locu ala :)) am racit in locu ala :))...ah si lmc :))...q [adi] si [toni] :)) doamne ce dubios e :)) :| [i mean it]...


dan e tare :)) [dan a lu adi i mean] si dan al meu e tare :)) [>:D<]


si mie dor de ami :(( kre a uitat de mine :((...si de consuela [pe kre o vad azi dak nu mai ploua] :))


knd am zis k "ne vedem in spate" nu credeam k o sa stau atat de mult acolo :)) dar imi place :)) [desi profii sunt batuti in kp si pun absente] :)) ah si sunt q toni in kz k nu stiati :)) si pe oaia mea o cheama milorad :)) [si sta in fata mea in banca] :))si...si ilinca e q tache :)) si roby poarta tocuri :)) si eu vreau botine si nu-mi ia nimeni :((


dar...pe scurt....scoala e nashpa.nashpa q N mare :)) [mai ales tema la mate]

Niciun comentariu: