vineri, 15 august 2008

tabara :X

mi-e dor de tabara. si de saptamana de dupa tabara. ce copil copac sunt...bineinteles ca mi-e dor de perioada aia.... era totu frumos...te aveam pe tine... pe tine cel dragutz nu evorba k si acum te mai am...[sau poate nu] dar nu asa cum as fi vrut. suntem pe duca... aqm 2 zile s-a facut o luna... pe 13...:)) ce zi cu noroc ne-am gasit si noi... poate sunt fraiera...de fapt sigur sunt fraiera... dar...doamne n-ai idee kt de fericita am fost atunci la get smart. si dupaia...si in general vorbind am fost fericita sa fiu cu tine.aveam senzatia k asa trebuie sa fie.banuiesc ca m-am inselat... asa cum m-am inselat si cu wily...de care mi-a placut 2 ani...cum m-am inselat si q adi..de kre mia plaqt un an...qm m-am insehlat si q cioby...pe care n-am fost in stare sa-l pastrez. am sperat k n-o sa gresesc. de-aia mam desp de cioby. am sperat k o sa fie bine. parea sa fie bine... nu mai conteaza. o sa-mi fie dor de tine sa stii. oricat de tampit te-ai purtat cu mine oricat de tare n-ai crede asta o sa-mi fie dor de tine. intr-un fel... nush...paote nu ar fi trebuit sa fac asta dar nu regret nimik. absolut nimik.
obisnuiam sa fim..."parintii perfecti" mai stii?:)) ce tare era...:-<
parintii perfecti nu se cearta asa k noi...
in fine.om vedea ce-o fi.sper doar sa fie bine.
pana atunci...>:D<

Niciun comentariu: