joi, 6 august 2009

uf

am nevoie de afectiune.grav. e inceputu lu august si sunt 15 grade afara. e innorat de 3 zile si de ieri ploua ca naiba. asta pe post de introducere. vremea de afara imi aduce aminte de paris. si de prima zi de scoala dintr-a 9a.
in prima zi de scoala intr-a noua.. m-am vazut cu sabina la metrou. pe o ploaie ultra mega nashpa. am fost sa vedem listele. nebunie. balamuc. sabina era indragostita de gogo. care gogo era plecat in america in acel moment. totu bine frumos toata lumea cu noi in clasa cand deodata o aud pe sabina "ana.nu e :|:|..gogoasa nu e cu noi in clasa". eu am ramas masca. ea a inceput sa planga. nebunie.balamuc. flori. profi. colegi noi. l-am cunoscut pe milorad. cred ca l-am speriat umpic atunci dar in fine. eram mult prea entuziasmata. diriga noua parea naspa. a parut naspa mult timp dupaia dar acum sunt sefa clasei si olimpica la romana si fac spaniola cu ea si o iubesc si o ador si mie un super dor de ea. eram in clasa cu dragos stoica :|:| bucuria vietii mele :|:| dupaia n-eam imprietenit. lui i-a placut de sabina. a fost cu alexandra si a sfarsit prin a fi cea mai lunga relatie a MEA de pana acum :)). mai eram in clasa [acum kiar nu mai suntem k s-a mutat] cu toni pripoaie. omul pe care l-am urat in cei 4 ani de gimnaziu si de competitii la info. prieten de familie, rockerash suparat, dragutzel, dushmanu meu de moarte. in a 3a zi de scoala eram impreuna. multumita ploii, jack-ului si berii :)) uf.stateam in bancas a 3a de pe mijloc cu alexutza. colega mea de banca din ultimii 5 ani.si nu doar de banca. colega mea de dush, de sauna, de nationala, de pat, de banca, de tabere, mai pe scurt de absolut orice [!! cine stie dedesubturile ma intelege =))]. trebuie sa recunosc spre rusinea mea k in prima luna de scoala kiar am urato pe ema. dupaia am vazuto plangand din cauza unui dobitoc si m-am dus si am stat de vorba cu ea. aqma e una din cele mai bune prietene pe care le am. mda.
in fine.vara asta e geniala din atat de multe puncte de vedere :X:X [cine stie cunoaste]. o iubesc pe ema kre zice k are si ea nevoie de "tarabe" k sa fie in pas cu moda. pe biscu meu mic care s-a facut biscu meu mare. pe gege. pe teo. pe alexutza mea >:D<. uf..pe jigodia de vanghi. pe copii mei kre m-au abandonat [mai ales amalia sugi grav copilu]. pe bianca kre mai nou e studenta :>. pe kid [:x:x].uf..si in rest nush :-??
mersi.
asta pt k ma suportati
si scuze.pt k va fac viata un iad din cand in cand >:D<

Niciun comentariu: