joi, 22 mai 2008

joi [lista]

22.05.2008

Am 15 ani de 2 saptamani si 2 zile [ceea ce e sexi]. Buuun. Viata mea de elev de 15 ani aflat in ultimele doua saptamani ale ultimului ei an gimnazial e mult prea tare. Chill, cafenele, parcuri, Ciobi, Ami, Ornella si planuri pentru la vara.

ziua de azi, de joi, s-ar descrie cam asa:
"intr-o joi, doi coi moi:noi"
comentariul ar fi :
"bine dar noi eram 3"

deci ziua de azi a rulat pentru ca:

-"am avut probleme personale",ceea ce a insemnat k am plekt de la ultimele doua ore k sa mergem in herastrau
-era cat pe aci sa ne intalnim q diriga care se afla in trafic, pe drumul nostru inspre glorie :))
-pentru ca "belim pula"
-pentru ca nenea ala chel si dubios seamana q moraru
-pentru "va bronzati fetele? nu vreti niste ochelari de soare?"
-pentru ca mereu cand imi scot copilul in oras ma agata cineva :)) [aqm ne-au agatat pe amnadoua o gramada de dubioasi, ceea ce arata ca suntem sexi impreuna]
-pentru ca ciobi e fun
-pentru ca mancam cipsuri si biscuiti in herastrau si pentru ca guma mov [cik] are gust d medicamente
-pentru ca exista noroi
-pentru ca am nimerit q fundu intro balta, copilu a avut noroi pe blugi si ciobi sia murdarit pretiosii skateri
-pentru ca am faqt poza q balauru
-pentru ca nati vrut sa facem poza q ursu [care era un cos de gunoi dar asta era partea a2a]
-pentru ca vorbim tampenii in 41 si lumea se uita dubios la noi
-pentru ca era sa ne calce o usha
-pentru ca exista termenii de "testiculam" si "cacagica"
-pentru ca unii fac piiipiiiiliiicaaa pe ei
-pentru ca am iesit pe locu 3 ieri la fotbal :))
-pentru ca ami are un caine milog
-pentru ca am papat gogoshele q ciocolata la tine inainte de lexis
-pentru ca chiulim de la sesiunea de referate de maine pe motiv ca m-a anuntat azi ciudatu ala de prof de ea
-pentru ca herastrau ruleaza

[<3]

Niciun comentariu: